חינוך והוראה | |
התערבות פסיכו-חינוכית כמענה מיטבי לילדי בית הספר בחברההחרדית – תובנות מהעבודה בשטח | פלורה מור, מישל סלואן ואיילת פאר |
משחק היקשים מורפולוגיים ממוחשב ככלי לשיפור יכולת הכתיבבילדים | שירלי הר-צבי )הכהן( וחן נוריאל |
MOOC אינטראקטיבי בעולם מדומה | איליין חוטר ואילן נגר |
טיפוח שפה בקרב תלמידי כיתה א' במסגרת מיזם "שובר קירות" | בתיה צור ואינה דוביאנסקי שכטר |
האם אפשר אחרת? חינוך ביתי בגיל הגן – היבטים חברתיים,פדגוגיים, לשוניים ואישיים | אירנה בלנקי-קרלין |
רשמי מורים מהשתתפות בקהילות מקצועיות לומדות בבית הספר | אורן כהן זדה |
חוויית למידה חברתית שיתופית בבית הספר: השוואה ביןמועצות תלמידים מטיפוס 'אינטגרטיבי' למועצות מטיפוס 'עמום' | אסתר כלפון |
חוויות ותחושות של פרחי הוראה מהחברה הערבית הבדואיתבתוכנית "אקדמיה-כיתה" | אברהים אסמעיל אבו עג'אג' ואמאל אבו סעד |
חונכות בעידן הדיגיטלי: תרומת אתר "סטאז'קל" למתמחיםבהוראה ולמנחי סדנאות ההתמחות | אלחנן שבח, ג'ודי גולדנברג ועידית פסטרנק |
ספרות ואומנות | |
ספרות קורונה היברידית מאת אתגר קרת: עיון בשני סיפוריםמתקופת 'הגל הראשון' | אורנה לוין |
תמת העקדה בגרסת ה'סילוק' "אשר מי יעשה כמעשיך" לר'שמעון בר יצחק – מקורותיה והשפעותיה | תמר לביא |
"בטבורי תפור לחלומך": על פרק השירה ביחידת הלימוד החדשהבתוכנית הלימודים בספרות לחטיבה העליונה | אסתר אדיבי-שושן |
"ואמות ואוסיף ללכת" – מקומם ומעמדם של השירים: "עוד חוזרהניגון" ו"בדרך הגדולה" בקובץ "כוכבים בחוץ" בפרט, ובשירתאלתרמן בכלל | אסתר אזולאי |
תופעת שיתופי הפעולה בין ציירים בתקופת הברוק | רות דורות |
המזוזה והתפילין בראי המסורת והאומנות היהודית הקדומה | שמואל גבעון |
העצמי הבוחר: עמדות אנשים ביחס לבחירה החופשית שלהם | שלמה קניאל |